reklama

Fotograficka priloha

Castokrat ma kdekdo obvinuje, ze nezverejnujem na blogu fotky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...takze tunaka

http://picasaweb.google.co.uk/ivan.michal

som zalozil web archiv s fotkami, ktore sa mi zdaju, ze ich treba zverejnit. Ak sa tam obcas vyskytnete niekto v nepublikovatelnej poze, kludne mi napiste, fotku odstranim. Album je verejny a pristup k nemu ma kadekto od SIS, CIA, NSA po KGB. Refresh a pridavanie fotiek sa bude diat ked sa bude diat a su to udalosti, ktore neviem ovplyvnit :)

Howgh

Ehm, tuto je taky rychly odkaz na fotkovy album ---------------------------------->

Michal Ivan

Michal Ivan

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád bych si něco ujasnil. Když narazíme na ty vyšinuté zabijáky, tak se s nimi dáme do boje potichu? Šeptnem „vpřed“ a po špičkách k nim doběhnem s pokřikem „pššš“ a pak je udusíme v Listerově podpaží? Dokonalé !Spriaznene stranky:pyroslav.bloguje.cz - the other side of me alebo ja z pohladu ineho blogera :)picasaweb.google.co.ukno a tutok su nejake fotky mojich kamaratov, kde sa z rozlicnych pricin vyskytuje z casu na cas aj moja osoba Zoznam autorových rubrík:  LondynStalo sa...Muzika

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu