reklama

CV

Jupiii maam CV !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

No konecne ! Trvalo mi to sice, ale konecne sa mi podarilo vcera o pol-pol noci (23:30) doplodit CV, ktore pisem uz 3-ty tyzden :) No sice raketovy inzinier, ako to napr. vyplyva z Dusanovho CV, podla neho sice nie som, alena job lepsi ako umyvac riadu by to stacit mohlo... (ajked po nociach doma na sucho trenujem na tanieroch trojkombinaciu umy/utri/uloz).

Neviem, co presne zabera v CV na ostrovoch, ale tu je zopar stranok o tom, co nie je vhodne davat do svojho CVcka: http://www.europa-pages.com/jobs/bad-cv.html

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a tiez zopar rad a hlavne ustalenych slovnych spojeni ktore je mozne pouzit napr. pri popise seba sameho: http://www.businessballs.com/curriculum.htm

No a mozem zacat s informovanim svojich potencionalnych chlebodarcov, o tom aky som krasny a sikovny a ...

Michal Ivan

Michal Ivan

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád bych si něco ujasnil. Když narazíme na ty vyšinuté zabijáky, tak se s nimi dáme do boje potichu? Šeptnem „vpřed“ a po špičkách k nim doběhnem s pokřikem „pššš“ a pak je udusíme v Listerově podpaží? Dokonalé !Spriaznene stranky:pyroslav.bloguje.cz - the other side of me alebo ja z pohladu ineho blogera :)picasaweb.google.co.ukno a tutok su nejake fotky mojich kamaratov, kde sa z rozlicnych pricin vyskytuje z casu na cas aj moja osoba Zoznam autorových rubrík:  LondynStalo sa...Muzika

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu